Assalamualaikum...
Tarikh 29/1/2013 pergi SweeTree lagi... Tapi kali ni bawa adik sebab dia tak pernah datang sini...
Dia pun minat juga Korea2 ni...
Kali ni kami order menu yang kami tak pernah order kecuali Topokki/Ddubokki Cheese...
ML order Topokki/Ddubokki Cheese, MJ order Beef Bulgogi dan adik order Ja Jang Myun... Untuk air, kami order dua Hot Korean Tea...
Carrot Cake for desert... Yumm!!!!
 |
| Topokki/Ddubokki Cheese |
Side dishes lain sikit kali ni...
Surprisingly masa naik cari tempat duduk kat atas, nampak stoking-stoking Kpop Idol ni semua... ML snap gambar jer tapi tak beli pon... hehehe...
 |
| Super Junior |
 |
| B2ST, KARA, SNSD |
 |
| 2NE1, B2ST, Big Bang |
 |
| Mask muka dari Korea pun ada jual... |
Sempat la sebelum balik ML/MJ/adik snap-snap gambar dalam restoran ni... Adik snap dengan handphone Galaxy Y Hello Kitty dia... Handphone barulah katakan...
 |
| Lelaki yang kat situ, owner kedai ni - Mr.Park |
 |
| Salah satu bilik untuk private function |
 |
| Hiasan di kaunter |
 |
| Masuk Jalan-Jalan Cari Makan |
 |
| Comel... Cara-cara buat Bibim Bab... |
 |
| Entrance kedai |
SWEETREE Restaurant
No.13, L-1.2,Jalan Ampang Putra,
Taman Putra Sulaiman,
68000 Ampang.
Tel: 03-42517242 (For Reservation)
Business Hours:
Monday - Saturday : 9.00am - 1.00am
(Off on Sundays)